20060808

ξεχνάω...


Χάνω συνέχεια πράγματα.
Όσο πιο σημαντικό, απαραίτητο είναι κάτι, τόσο πιο σίγουρο είναι ότι θα το χάσω.
Όσο πιο προσεκτικά, έξυπνα κρύψω κάτι, τόσο πιο σίγουρο είναι ότι θα ξεχάσω το που.
Αναγκάζομαι συχνά να ψάχνω κάτι σε όλα τα πιθανά σημεία, να μην το βρίσκω πουθενά και να το έχω βάλει στο πρώτο συρτάρι του κομοδίνου μου… για να το έχω εύκαιρο… μην αναγκάζομαι να ψάχνω…
Εντωμεταξύ, ψάχνοντας βρίσκω κάτι που είχα «χάσει» εδώ και καιρό, επειδή όμως δεν το χρειάζομαι εκείνη την ώρα, το ξαναβάζω εκεί που το βρήκα έτσι ώστε όταν το χρειαστώ να ξέρω που είναι.
Όμως.. όταν έρχεται εκείνη η στιγμή και το χρειάζομαι, ενώ θυμάμαι ότι το είχα δει τότε.. δεν θυμάμαι το που ακριβώς… οπότε ξεκινάω πάλι το ψάξιμο κλπ κλπ.
Αφηρημένη και ακατάστατη.
Όποιος ψάχνει βρίσκει, έλεγε η σοφή γιαγιά αλλά δεν είχε κάτι τέτοιο στο μυαλό της όταν το έλεγε.
Έχασα κάτι τις τελευταίες μέρες αλλά ξέρω που είναι, θυμάμαι.
Δεν μπορώ να το έχω όμως.
Εύχομαι…

Η όμορφη ακρογιαλιά στη φοτο του Αλέξη είναι για να μου θυμίσει που θα είμαι σε λίγες μέρες

8 σχόλια:

The Motorcycle boy είπε...

Δεν ξεχάς ρε -αποθηκεύεις για αργότερα. Όταν πραγματικά σου χρειαστούν, θα βρεθούν από μόνα τους.
Για χιλιοστή φορά -καλές διακοπές και καλές βουτιές. Έτσι που το πας δεν θα φύγεις τελικά.

mmg είπε...

kale exw sixathei na se byebye.oust!!!!
:)))))))
filia:)

zero είπε...

Λοιπον τωρα που το λες και εγω ξεχναω πραγματα.

ΥΓ: καλες διακοπες.

ζερο.

Tasis Plisis είπε...

Have fun!

homelessMontresor είπε...

Τυγχάνει να έχουμε το ίδιο πρόβλημα. Για αυτό θα εφευρώ μια αυτόματη μηχανή αναζήτησης χαμένων αντικειμένων μιας και έχω την πελατεία ήδη έτοιμη!
Καλές διακοπές!

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ όλους
Mου άρεσε αυτό που είπες Mboy, θα φύγω σύντομα, όλα καλά.
mmg, bye ;))

triantara είπε...

έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι μπράβο! καλώς ήρθες στην δεκαετία των ξεχασιάρηδων.... ;Ρ

Ανώνυμος είπε...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »