20060827

σε μισώ


-«Σε μισώ, είσαι η χειρότερη μαμά που είχα ποτέ» λέει ο μικρός μου γιος θυμωμένος που δεν του πήρα άλλη μια κοκα κολα.
-« Σιγά μην με μισείς… δεν σε πιστεύω» του απαντώ
-«Πίστεψε το, σε μισώ πολύ.. είσαι και άσχημη, και το ροζ που φοράς δεν σου πάει καθόλου… ούτε τα μαλλιά σου μου αρέσουν έτσι όπως τα έχεις μαζέψει..» συνεχίζει ο μικρός
-«Καλά ρε μικρέ, τίποτα δεν σου αρέσει? Δεν έχω κάτι που να σου αρέσει έστω και λίγο?»
- ….
-«Σκέφτεσαι? Είναι πολλά και δεν μπορείς να αποφασίσεις ε?»
-«Ένα είναι μόνο» λέει ο μικρός με το ζόρι, σαν να αναγκάζεται να βρει κάτι καλό «Το μόνο καλό που έχεις είναι η αγκαλιά σου, έχεις την πιο όμορφη και ζεστή αγκαλιά του κόσμου.. τίποτε άλλο όμως, ούτε το παντελόνι σου μου αρέσει»
-«Έλα αγκαλιά τότε αφού σου αρέσει αυτό» του λέω και ανοίγω τα χέρια μου να μπει, κάνει ένα βήμα, σταματά και μου λέει
-«Με έριξες πάλι και χωρίς κοκα κολα…. Δεν σε αγαπάω, την αγκαλιά σου αγαπάω μόνο» και βολεύεται.
-«Το ίδιο είναι» σκέφτομαι αλλά δεν του το είπα… με μισούσε εκείνη την ώρα .


στη φοτο είμαστε αγκαλιά

5 σχόλια:

ATHENA είπε...

Αχ πως νοσταλγω αυτην
την ευλογημενη ηλικια...

εγω εχω εναν προεφηβο που
δεν μου καθεται ουτε για ενα φιλακι πια :(


κι οταν λειπει μερες και μου τηλεφωναει,
η φωνη του σταζει μελι οταν με ρωταει
τι κανει ο σκυλος μας λολ

να τα χαιρομαστε τα βλασταρακια!

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Tρυφερες οικογενειακες στιγμες.
Παντα τετοια!!!

mario είπε...

athena ξέρω τι λες. ο μεγάλος γιος μου ειναι 16;))
preza φιλιά ευχαριστώ
καλημέρες πολλές και καλές

Ανώνυμος είπε...

Με γέμισες χαμόγελα σήμερα. :^)
Αν και το παιδί έχει δίκιο: τα μαλλιά σου πηγαίνουν καλύτερα όπως τα είχες πριν (στιγμή σουρρεαλισμού)

mario είπε...

κι εγώ χαμογελώ όποτε ξαναδιαβάζω τι μου λέει το μικρό μου:))
να είσαι καλά mpampakis