20060825

έρωτας


Μετά κατάλαβα ότι δεν είχα ερωτευτεί εσένα.
Ερωτεύτηκα εμένα.
Με ερωτεύτηκα όταν ένιωσα ερωτευμένη.
Ερωτεύτηκα αυτό που κατάλαβα ότι μπορούσα να νοιώσω.
Έγινες η αρχή, το πρώτο δειλό βήμα της νέας ζωής μου.
Με ερωτεύτηκα όταν ένοιωσα ερωτεύσιμη και πήρα δύναμη από εσένα που με έκανες να νοιώσω έτσι.
Ο έρωτας για την ζωή, για τα θέλω που τώρα μπορώ να έχω, ο έρωτας για την γαλήνη που νοιώθει η ψυχή μου όταν κοιτώ το ηλιοβασίλεμα, είναι αυτός που γνώρισα μέσω εσένα.
Άνοιξες το παράθυρο και εγώ ερωτεύτηκα το φως που μπήκε μέσα.
Ευχαριστώ.

2 σχόλια:

Epicuros είπε...

Πολύ όμορφα όσα λες αλλά, συχώρα με, εγώ σταμάτησα στην υπέροχη φωτογραφία... Με τρέλλανε!

mario είπε...

΄Κι εμένα μου αρέσει πολύ Επίκουρε, είναι το ηλιοβασίλεμα στο Κάθισμα στην Λευκάδα.
Την καλησπέρα μου.