20060906

νέα αρχή

-«Ξεκινά πάλι το σχολείο από Δευτέρα» λέω στον μικρό μου γιο, μήπως και ανατριχιάσει λιγάκι.. δεν είναι αστείο η Τρίτη δημοτικού.
-«Α, ναι, ξεκινά το σχολείο… την Δευτέρα… εμένα πολύ μου αρέσει που αρχίζει πάλι το σχολείο.. θα δω τους φίλους μου .. την ίδια κυρία θα έχουμε και φέτος ε?» αναρωτιέται.
-«Ναι την ίδια θα έχεις μάλλον, θέλεις να έχεις την ίδια? Σου άρεσε?»
-«Πολύ μου άρεσε, μου αρέσει ο ήχος που κάνουν τα βραχιόλια της όταν γράφει στον πίνακα…»
Είναι κι αυτό μια άποψη.
Καλή νέα αρχή

9 σχόλια:

tomboy είπε...

Εμας πάλι έχει άγχος. Πρώτη δημοτικού βλέπεις είναι αυτή. Κάθε μέρα με ρωτάει πως θα είναι. Μάλλον όμως, είπε, δεν θα της αρέσει γιατί όλο η δασκάλα θα τους λέει "κάνε το ένα, κάνε τ'άλλο".

mario είπε...

Είναι το άγχος μπροστά στο άγνωστο φαντάζομαι.
Λίγος καιρός χρειάζεται ως να ξεψαρώσουν boy, όλα καλά θα πάνε.

Sigmund_01 είπε...

Tι μου θυμίσατε...
Ωραίες εποχές στο δημοτικό...
Καλή χρονιά :)

Lamiotis είπε...

Καλή αρχή στο γιό σου.

Cherryfairy είπε...

χι χι,έχει και μουσικό αυτί ο μικρός!καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια,εύχομαι...

mario είπε...

sigmund, lamiotis, cherry ευχαριστώ πολύ πολύ.
καλημέρες πολλές

Eu-aggelos είπε...

Καλή αρχή με καινούρια βραχιόλια!

Dafnh είπε...

Καλη αρχη στον πιτσιρικα σου.

Δαφνη :)

mario είπε...

euaggele φιλιά ευχαριστώ
Δάφνη, να ΄σαι καλά και μη χάνεσαι πλς.