20060226

σε σειρά

Απογοητεύτηκα, όποτε σε σκέφτομαι έχω κενά.
Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στα καλά σου, μερικές φορές δεν τα βλέπω καν, κάνω προσπάθεια να τα θυμηθώ.
Μου έδωσες, δεν παραπονιέμαι.
Σκέφτομαι να κρατήσω αυτά και να σταματήσω εδώ.
Αν δεν το κάνω τότε πολύ φοβάμαι ότι θα ξεχάσω εντελώς και αυτό που θα μου μείνει θα είναι ότι ΔΕΝ πήρα, θα είναι κρίμα κι άδικο αν συμβεί αυτό.
Η αλήθεια είναι ότι δεν κάνω προσπάθεια, το ξέρω.
Η μεγάλη αλήθεια είναι ότι θα μπορούσα να συμβιβαστώ, να ρίξω νερό στο κρασί μου...
Δεν έχω λόγο όμως να το κάνω.
Βγήκα μόλις από σχέση ζωής, το λέω και το ξαναλέω. Δεν είμαι δυνατή να αντέξω, να κάνω πίσω, να συμβιβαστώ
Δεν είσαι μαζί μου, δεν θέλεις ή δεν μπορείς δεν έχει σημασία
Δεν είσαι μαζί μου.
Δεν είσαι μαζί μου κι εγώ χρειάζομαι κάποιον.
Δεν είσαι μαζί μου κι εγώ πρέπει να προχωρήσω.

Νομίζω ότι έβαλα σε σειρά τις σκέψεις μου, το μόνο που μένει είναι να τα πω και σε κείνον τώρα.

3 σχόλια:

aeipote είπε...

Αν "η συντομία είναι η πρώτη χάρη του ύφους" την έχεις. Μου αρέσουν αυτές οι εγγραφές. Εγγραφές που λένε τα πράγματα με το όνομά τους. Τολμώ να πω: Αντρίκιες
[Γιατί, έτσι, μας έχουν μάθει]. Επιμένω. Όλα είναι λόγια. Και λόγια σαν και τα δικά σου αξίζουν. Κάνε το βήμα. Γνωστοποίησέ του τις εγγραφές. Ίσως κάτι να γίνει. Ίσως να μην γίνει τίποτα. Σημασία έχει ότι το μήνυμα θα έχει φτάσει στον προορισμό του.

Καλή σου νύχτα

mario είπε...

καλημέρα αείποτε. Ευχαριστώ για τα λόγια σου.
θα μάθει αυτά που σκέφτομαι αλλά όχι από εδώ, αυτό προτιμώ να το κρατήσω για μένα, θα του τα πω πρόσωπο με πρόσωπο... αντρίκια δλδ.

Lili είπε...

Θα τ'ακουσει;
Τον ενδιαφερει;