20060222

ξέχασες κάτι?


Περάσαμε μια βδομάδα μαζί και ήταν υπέροχα. Ευχαριστήθηκα σεξ, παρέα, τα γέλια, το ενδιαφέρον σου, όλα τα ευχαριστήθηκα.
Έφυγες όπως ήταν στο πρόγραμμα και έμεινα πίσω όπως ήταν επίσης στο πρόγραμμα.
Αυτό που δεν ήταν στο πρόγραμμα είναι ο αποκλεισμός μου από την προσωπική σου ζωή, η έλλειψη επικοινωνίας που επιβάλλεις και δεν μπορώ να δεχτώ.
Τι άλλαξε? θα ρωτήσεις, έτσι δεν ήταν πάντα?
Ναι έτσι ήταν πάντα... μόνο που τότε δεν είχαμε βρεθεί μαζί σε τόσο ιδιαίτερες στιγμές και τότε δεν είχαμε περάσει μέρες, νύχτες, ώρες κολητά.
Εγώ θέλω να σε πάρω τηλ τα μεσάνυχτα να σου πω πόσο μου έλειψες εκείνη την μέρα.
Θέλω να στείλω ένα μήνυμα να πω καλημέρες και να μου απαντήσεις την ίδια μέρα
Ζητάω πολλά?
Που είναι το παράλογο?
Να σου πω εγώ που είναι το παράλογο. Δεν στέκει να ισχυρίζεσαι ότι δεν είναι εφικτή άλλου είδους επικοινωνίας εκτός του νετ, είμαστε μεγάλοι άνθρωποι δεν είναι δυνατόν να συμπεριφερόμαστε σαν έφηβοι.
εκτός αν....
εκτός αν....
αν δεν ξέρω τα πάντα
εκτός αν έχεις αφήσει κάτι έξω
αν έχεις παραλείψει
αν ξέχασες

1 σχόλιο:

Lili είπε...

married?