20060505

απάτη


Αυτό που θέλω να πω είναι μέσα στο μυαλό μου.
Προσπάθησα να ξεκινήσω μια πρόταση αλλά δεν είχε καμιά σχέση με αυτό που ήθελα να πω, την σβήνω και αρχίζω μια νέα…
Δεν είναι αυτό που έχω στο μυαλό μου, δεν ξέρω την λέξη και πρέπει να βάλω κόμμα εδώ ή όχι?
Πάμε πάλι από την αρχή, το μόνο που χρειάζεται είναι να εστιάσω το θέμα και με απλά λόγια και μικρές προτάσεις να το βάλω κάτω.
Μπα, δεν γίνεται τίποτα
Δεν βαριέσαι, μήπως τόσα που γράφονται κάθε στιγμή είναι σωστά εστιασμένα? Ή μήπως όλα τα κόμματα, τελείες και θαυμαστικά που μπαίνουν τώρα που γράφω είναι στη σωστή θέση και βγάζουν το νόημα που θέλει ο συγγραφέας?
Ή μήπως έχει σημασία αν όποιος διαβάσει το κείμενο καταλάβει τι λέω, το ύφος μου και την διάθεσή μου.
Εγώ καταλαβαίνω τους άλλους?
Απάτη μου κάνει κι εγώ συνεργός.

4 σχόλια:

zouri1 είπε...

εδω θα τους βρεις ολους


http://zouri.blogspot.com/

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Απατη δεν λες τιποτε...!!!

mario είπε...

σας βρήκα όλους ζουρι ευχαριστώ


πρεζα συμετέχουμε όλοι μας σε αυτή την απάτη

καλημέρες

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! Breasts in bondage http://www.electricalproblemsina1995oldsmobileaurora.info/Computercrimevideo.html paintball fields ct Venlafaxine and generic and canada Free pictures of large dicks 2005 acura rsx pic