20070311

παίζουμε


Διαβάζω στο πρωτοσέλιδο μεγάλης εφημερίδας.. «Λάβρος κατά όλων ο τάδε»
Χμ… μα γιατί δεν γράφουν σε απλά ελληνικά να τους καταλάβουμε όλοι?
Δυσανασχετώ, την πετάω κάτω στο χαλάκι, την πατάω και πηγαίνω προς την κουζίνα
Βρίσκω τον καπνό μου, βάζω ένα ποτήρι βότκα, πετάω μέσα μια χοντροκομμένη φέτα λεμόνι και τα φέρνω στο σαλόνι
Ακουμπάω το ποτήρι στο τραπεζάκι και στρίβω ένα τσιγάρο..
Φυσάω τον καπνό ψηλά και αναστενάζω βαθιά
Χτυπά το κινητό μου αλλά το αγνοώ.. ξέρω ποιος με ζητά τέτοια ώρα..
Επιμένει αφόρητα και τρομάζω
Ανάμνηση, χοντρή, ασπρόμαυρη έρχεται και κάθεται ακριβώς στη μέση του μυαλού μου, λόγια, πράξεις, ανάκατα με πλημμυρίζουν, χορεύουν στο ρυθμό του τηλεφώνου..
Και τότε το έκανα
Απάντησα μισοκλαίγοντας ένα ξεψυχισμένο… ναι
Ο ποταπός εαυτός μου νίκησε.. άλλη μια φορά



Η raffinata έδωσε πέντε λεξούλες και την πρόσκληση για το παιχνίδι, μια ιστορία κατά παραγγελία..
Πρέπει να κάνω το ίδιο και διάλεξα εσάς..
αειποτέ

ναταλία

αερικό

candy

nosy

αέρας, μακρυά, χατίρι, χάντρα, ροζ είναι οι λέξεις μου
καλή συνέχεια.

5 σχόλια:

Ναταλία είπε...

Μαράκι μου σ'ευχαριστώ για την τιμή....:ο)

mario είπε...

να είσαι καλά ναταλία:)

aeipote είπε...

Ευχαριστώ κι εγώ για την τιμή αλλά, δεν θα το κάνω. Δεν θέλω να εμφανιστώ αγενής ή ακατάδεκτος, ένα παιχνίδι είναι μόνο, αλλά, ειλικρινά αυτή την εποχή αδυνατώ. Έχει αρχίσει και με τρομάζει αυτή η τάση μεταξύ μας. Αυτό το πήγαινε - έλα των προσκλήσεων. Στην αρχή ήταν πέντε πράγματα για τον εαυτό μας, τώρα "φτιάξε" μια ιστορία με ή για πέντε λέξεις. Κάπου είδα και το πες μας για τις x πιο αγαπημένες σου ταινίες. Ο κατάλογος θα μπορούσε να γίνει εξαιρετικά μακρύς. Για βιβλία, τραγούδια, συνήθειες, συμπάθειες, αντιπάθειες κ.ο.κ. Παρ΄όλο που τέτοιες πρακτικές δίνουν μια λύση στο: "τι να "ανεβάσω" αύριο, δε βλέπω το τελικό όφελος και την δυσκολία του εγχειρήματος.
Ευχαριστώ, λοιπόν, και πάλι για την τιμή και . . .

Καλημέρα Μαριώ!

mario είπε...

καταλαβαίνω απόλυτα ότι λες, αειποτέ..
μέρα καλή και σε σένα:)

Ανώνυμος είπε...

παιδιά, προσοχή στο "κόλλημα" με το internet...
...είναι μια διέξοδος, αλλά δεν ειναι η λύση....
....βουρ στην ζωή και ας φυτοζωούμε...
(παρ'όλα αυτά μου αρέσει το blog!!..)
φιλιά...