20060707

είδα ένα όνειρο


Είδα ένα όνειρο χτες.
Ήταν μέρα, σαν να ήταν νωρίς το απόγευμα, είχε συννεφιές και στεκόμουν έξω από το μικρό μπαράκι.
Ήμουν στο απέναντι πεζοδρόμιο και κοιτούσα το μαγαζί απέναντί μου.
Ακατάστατο, κούτες και μπουκάλια παντού, χαρτόνια πάνω στα καθίσματα.
Αναστάτωση και πολύ κίτρινο… σαν να φωτίζονταν αλλιώς όλα εκεί μέσα.
Κάτι τράβηξε την προσοχή μου δεξιά, κοιτάζω και βλέπω τον ψηλό να διασχίζει το δρόμο, φορούσε τζιν μπουφάν πολύ φαρδύ.
Του χαμογελάω και με χαιρετά.
Το επόμενο πρωί χτύπησε το κινητό μου και μου θύμισαν ότι ο ψηλός φεύγει σε λίγες μέρες για μεγάλο ταξίδι.
Σύμπτωση?
Θέλω να πιστεύω ότι το υποσυνείδητό μας καμιά φορά είναι ένα βήμα πιο μπροστά.

2 σχόλια:

aeipote είπε...

Προσοχή: "Οι ευθύνες αρχίζουν από τα όνειρα".

mario είπε...

Μπορώ να κρατήσω τα όνειρα χωρίς καμιά ευθύνη?
καλημέρα αείποτε, ευχαριστώ